Zdravíčko lidi, posílám Vám přihlášku k příjmutí do guildy
1. Kria Priest lvl 70
2. Alta žádného nemám, možná v budoucnu budu plánovat
3. Mainspec mám Shadow kde mám průměr t4-t5
+ Offspec mám na Heal, ale o tom se moc rozepisovat nebudu
4. Zatím jsem se dostal nejdál k pokoření SSC , TK a ZA , to byly doby, když sem hrával v DoA
5. Jako předchozí guilda byla právě DoA myslím že si někdo ještě možná bude pamatovat můj nick, bohužel sem to přestal hrát, když sem se zasekl na pre Q na BT a HYJAL, tudíž mě guilda vyhodila ze neaktivitu
6. Čas na raidy si najdu z 99% vždy , když bude potřeba . Je to jen o domluvě
7. Jak sem psal předtím je to jen o domluvě kdy bude, pokud bude čas, tak se určitě ukážu
8. Jinak je mi 18 let jmenuju se Dan a jsem z Letohradu, to je takové krásné útulné městečko v orlickém podhůří, 3. rokem studuji průmyslovku takže čas si prostě najdu skoro vždy
Zatím se mějte a doufám v kladnou odezvu zdar a sílu !
Kria- SH priest / Přijat
• Stránka 1 z 1
Re: Kria- SH priest
no SH prejsty mame tedka 2 docela dost aktivni oba v T6 eq tak nwm jestly by se tam na raidech naslo pro tebe misto mozna jo no zatim sem NEUTRAL uvidime jak se vyjadri ostatni
Prolhaná svině, která byla z guildy vyloučena.
- Alias
- Idiot roku
- Class: nic
- Role: IDIOT
No, je fakt že když se chodí na 2 spell dmg grupy a jednu heal, tk se tři neztratíte. Správnej spelldmger by asi řekl: 4ím víc SHpriestů tím líp, aspoň vždycky nějakej bude." Ale, bez preq? Hm, aby to zase nedopadlo jako minule, zasekl jsem se u Preq na Hyjal a BT.
Můj názor, proč ne, ale s nějakým limitem na dodělání těch prequestů- historie se nemusí opakovat zbytečně dvakrát, že?
Můj názor, proč ne, ale s nějakým limitem na dodělání těch prequestů- historie se nemusí opakovat zbytečně dvakrát, že?
- Elenae
- Class: Hunter
- Role: Class Leader
Moc se mi nelíbí, že to nemá dosocketovaný...
A ench na wristech +12 strenght :-O
Mně ten nick něco málo říká, ale opravdu jen málo, a to mám na nicky pamatováka.